2014年10月27日 星期一

【異國風】漢城 Hansung Co.

上次帶完大家喺旺角食台灣野,今次spd4459爹您術士油尖旺yau tsim mong異國風系列
就帶大家黎到尖沙咀搵韓國野食!
話說漢城同另一間韓國野(邊間?請等下回分解)係我尖沙咀既韓國飯堂,久唔久想食下泡菜。
其實漢城我諗大家都唔陌生嫁啦,分店都係喺油尖旺區,
約會,re-u,一窩瘋都得,又唔洗等好耐位。
今次我點左啲咩食?而家就話你知……
環境Surrounding environment

由於是次唔係假日,我地去到既時候唔需要等位,入到去依舊簡單整潔。每張檯都有一壺水同杯,方便客人飲用。
餐牌Menu
餐牌Menu
附上漢城經典餐牌,中英韓文對照,圖文並茂。除普通飲品外,另有各式啤酒提供。
炸雞餐牌 Korean Fried Chicken menu
唔知大家有無受來自星星的你影響,好想食炸雞飲啤酒呢?漢城有三款炸雞,分別係甜辣炸雞,豉油炸雞同埋原味炸雞。份量方面,客人可以選擇半隻或者一隻,如果一隻既話就會送一罐hite啤酒添!
由於對上一次SPD4459Yau Tsim Mong油尖旺爹您術士小隊黎漢城試左原味,今次就想試下新口味,叫左半隻甜辣炸雞。仲有叫左啲咩?叫左我既例牌辛辣麵炒年糕,泡菜餅,海鮮煎餅同埋一罐芒果汁價值十圓正。
小碟

其實係我地睇緊menu諗食咩既時候,店員就比小碟我地食,有我最愛既泡菜!
炸雞 Sweet and Spicy Korean Fried Chicken
好野,第一碟黎既係甜辣炸雞,好香!睇賣相就好吸引了!外皮厚度一般,唔係太脆,但無滲油既情況出現, 而雞肉就保持有D水分,易咬易入口,配上甜辣醬汁更加惹味, 而且雞骨唔算多, 可以話係啖啖肉既。

海鮮煎餅Seafood Green Onion Pancake
實不相瞞,小妹去親飲茶都叫薄"餐”食,黎到漢城見到呢個賣相梗係唔好執輸,叫返個海鮮煎餅試下,睇下中式同韓式有咩分別啦!個海鮮煎餅一到,熱辣辣又香噴噴,我就急不及待試返一塊先。呢個煎餅的確同中式幾相似但比中式既厚身啲,多材料啲,都幾有口感,結果我就一塊一塊咁食哂。
泡菜餅 Kimchi Pancake
到泡菜餅了!同樣地當然唔好放凍先食,呢個泡菜餅都幾足料,啖啖都有泡菜, 唔算太辣,非常香口,喜歡吃辣既更加可以一試,但比海鮮煎餅膩一啲。

辛辣麵炒年糕Stir-fried Rice Cake Pasta With Ramen
最後就係到我每次既例牌, 重口味既我覺得呢個好飽肚好抵食,而且好中意年糕煙煙韌韌既口感,好似喺口度彈彈下。呢個份量都唔少,而且比較濃味,溫馨提示下大家,呢一個汁偏辣,可能食唔慣辣既朋友仔未必接受到佢既辣,因為係無得揀辣度嫁!但食辣既朋友,我地Spd4459 Yau Tsim Mong油尖旺爹您術士小隊誠意推介呢個比你!
芒果汁mango juice $10


地址:尖沙咀寶勒巷6-8A地下

沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!