2014年10月15日 星期三

【鬆一鬆】RBTea

RBTea

今次爹您術士經過太子始創廣場, 見到一間好多兔仔做裝飾嘅café覺得幾得意, 同埋都相當多人等位, 所以就決定坐低試試。


受歡迎亦有受歡迎嘅缺點, 我地一行七人, 就已經用左半個鐘去搵位。 溫馨小提示: 如果多過4個人去就要早啲到達, 避過人流高鋒期, 因為鋪內只有一張6人大枱。

睇過餐牌後, 我地就叫晒所有的dinner set, 焦糖朱古力輕食鬆餅同冰淇淋蜜糖吐司盒。



 美中不足就是當天珍珠奶茶售罄。

決定好就要自己去收銀處到落單, 收銀就會有個牌仔俾你, 等侍應將食物送上。

另外, 如果like左佢fb page, 而全單滿100蚊就可以有10蚊折扣。









佢上菜嘅速度真係十分快, 我地落完單到坐低唔夠半分鐘已經為我地送上食物。














我地係強烈推介俄式蕃茄土豆燉牛肉飯,。肉燉的相當淋, 而味道也十分吸引。另外四個意粉和螺絲粉味道不算特出, 但也超乎一般水準。









最後, 焦糖朱古力輕食鬆餅也是另一強烈推介。 鬆餅相當鬆脆, 但又不會過份地乾。這完美的甜品亦令我地滿足地離開。








現附上其他食物照: 







地址太子彌敦道750號始創中心2232號舖

1 則留言:

  1. 窩夫好好食😀 我有試過珍珠奶茶,好大杯好抵飲😀同埋好味😀呢間野已經做左我翻食list😄

    回覆刪除

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!