2014年11月7日 星期五

【一窩瘋】生記海鮮菜館

我地SPD4459 Yau Tsim Mong爹您術士決定帶大家黎到呢條懷舊既廟街!!!!相信大家都聽過廟街, 但就未必黎過, 所以我地爹您術士專誠介紹下呢度好少人知既大排檔。


大家認住呢個門面呀, 大大隻字寫住生記嫁!
呢間大排檔可以稱得上係平靚正, 岩哂一大班人食飯吹水REU, 我地SPD4459 Yau Tsim Mong爹您術士成日都黎食嫁。




呢度既煲仔飯同蠔餅其實唔錯, 仲幾平添, 而且唔洗等位, 上菜亦都非常快。

窩蛋牛肉煲仔飯





呢個係我地SPD4459 Yau Tsim Mong爹您術士至愛既煲仔餅。隻窩蛋係重點, 除此之外, D飯煮得岩岩好, 唔會太燶, 個底仲有D飯焦, 正呀!






蠔餅







當然唔少得既梗係呢個蠔餅啦, 佢炸到脆卜卜, 但又唔會食落感覺好油, 而且個醬汁仲好好食。唔好以為裹面冇咩蠔, 查實食落淡淡都有蠔嫁。











 
豉椒炒蜆




仲有呢豉椒炒蜆, 雖然食落一D都唔辣, 但勝在個汁好夠味, 用黎撈飯真係一流!!而且呢碟蜆都算幾大碟, 足夠大圍一齊食:D








椒鹽九肚魚




最後就係呢味椒鹽九肚魚, 佢炸得好靚好脆, 食落都仲係熱辣辣, 係岩岩炸起既, 實在值得一讚。不過可以叫雙併既話就更好, 可以食埋個鮮魷!









地址: 油麻地廟街19號




沒有留言:

張貼留言

Welcome to comment!!
歡迎大家留言喎!